Åh så duktig jag är!

Från att ha haft en AttGöra-lista som huvudsakligen omfattat olika delar av Leader-uppdraget, har jag nu en AttGöra lista med alla möjliga uppgifter hit och dit. I helgen har jag föresatt mig att klara av de åtaganden som egentligen nästan är klara, men som bara väntar på det där lilla sista.

Jag har:
  • Gjort en karta
  • Laddat över bilder och bearbetat dem
  • Färdigställt ett korsord
  • Skrivit bildspelstexter
  • Mailat lite som legat efter
Nu borde jag kanske skriva lite fakturor? Eller? Nja, det får vänta någon dag till.
2 kommentarer
  1. Elin i Björken
    Elin i Björken says:

    Hihi! Jag kan skönja att du inte är administratören av papper, utan mer kreatören och genomföraren.

    Stämmer det?

    Jag har en bekant som fick ta extra hjälp för faktureringen i sitt företag, inte för att han inte hann, utan för att han tyckte det var så tråkigt.

  2. Åsa Mitt i Världen
    Åsa Mitt i Världen says:

    Nja, jag älskar inte administration, men i det här fallet är det nog mer för att jag vill invänta lite olika besked från kunderna innan jag verkligen skriver fakturorna.

Kommentarer ej möjligt!