Åh så duktig jag är!
Från att ha haft en AttGöra-lista som huvudsakligen omfattat olika delar av Leader-uppdraget, har jag nu en AttGöra lista med alla möjliga uppgifter hit och dit. I helgen har jag föresatt mig att klara av de åtaganden som egentligen nästan är klara, men som bara väntar på det där lilla sista.
Jag har:
- Gjort en karta
- Laddat över bilder och bearbetat dem
- Färdigställt ett korsord
- Skrivit bildspelstexter
- Mailat lite som legat efter
Nu borde jag kanske skriva lite fakturor? Eller? Nja, det får vänta någon dag till.
Hihi! Jag kan skönja att du inte är administratören av papper, utan mer kreatören och genomföraren.
Stämmer det?
Jag har en bekant som fick ta extra hjälp för faktureringen i sitt företag, inte för att han inte hann, utan för att han tyckte det var så tråkigt.
Nja, jag älskar inte administration, men i det här fallet är det nog mer för att jag vill invänta lite olika besked från kunderna innan jag verkligen skriver fakturorna.